نمایش، پایش و هشدار دما (زنجیره سرد)

نمایش، پایش و هشدار دما (رنجیره سرد)

Untitled-2

بی رقیب در پایش و کنترل تحت شبکه دمای محیط های صنعتی!

سامانه کنترل و پایش مرکزی دما در زنجیره سرد (ترموگراف)

Untitled-2

در زنجیره سرد و برخی محیط های صنعتی و یا آزمایشگاهی ثبت دقیق و مداوم دمای محیط به خصوص در محیط‌هایی با دمای پایین بسیار حساس و حیاتی است. در محیط‌های سرد مانند سردخانه‌های صنعتی و یا یخچال‌های آزمایشگاهی نظارت بر دما و هشدار به هنگام خروج از محدوده ایده‌آل یکی از روال‌های کاری مهم می‌باشد که باید در طول روز به شکل مستمر پایش گردد. دماسنج‌های رایج عموما تنها جهت نشان دادن دما طراحی شده اند و حتی بسیاری نمونه‌های مرسوم جهت ثبت دما نیاز به دسترسی مستقیم به محل نصب و خواندن یا انتقال اطلاعات ثبت شده از دماسنج دارد.

سامانه کنترل و پایش مرکزی دما (ترموگراف در زنجیره سرد) شرکت مدیریت ساختمان البرز با بهره‌گیری از آخرین فنآوری‌های روز دنیا راهکاری جامع برای نظارت مستمر بر دمای محیط‌های صنعتی و آزمایشگاهی فراهم نموده است تا بتوان با بالاترین دقت حجم بالایی از نمونه‌ها را به صورت متمرکز و بی‌نیاز از دسترسی مستقیم به سایت‌های سرد تحت کنترل قرار داد. دقت بالا در ثبت دمای محیط، امکان هشدار به هنگام خروج از محدوده دمای ایده‌آل، پوشش تعداد بالای محیط‌ های مستقل زیر پوشش یک سامانه مرکزی و کنترل کامل به صورت تحت شبکه از مزایای بی نظیر این سامانه می‌باشد. این سامانه ابزاری قوی وقدرتمند جهت مدیریت زنجیره سرد دریک شبکه می باشد.

چرا ترموگراف البرز؟

Untitled-2

شاید با وجود استفاده از تجهیزات مشابه این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا باید از این سامانه استفاده نمود؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده می باشد. با توجه به دقت بسیار بالای این سامانه امکان کنترل تحت شبکه امکانات بی‌مانندی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا ضمن صرفه جویی در زمان و حجم نیروی انسانی مورد نیاز بتوان دسترسی برخط به دمای چندین محیط مستقل تنها در یک لحظه فراهم گرددو مدیریت متمرکزدر زنجیره سرد اعمال نمای.

ترموگراف چگونه کار می‌کند؟

Untitled-2با برخورداری از دقیق‌ترین سنسور‌های دما و رطوبت این سامانه با نصب در محیط‌ های مختلف دمای محیط را در بازه‌های دلخواه ثبت می‌نماید. در صورتی که محدوده دمای ایده‌آل برای سامانه تعریف شده باشد، مادامی که دما در این بازه تغییر نماید سامانه تنها به ثبت دما اکتفا می‌کند اما به محض خروج از بازه دمایی مشخص شده سامانه می‌تواند از طریق تلفن و یا ارسال پیامک هشدار لازم را در کمترین زمان ممکن صادر کند. در کنار این روند با اتصال به شبکه می‌توان یک یا چند نقطه مختلف را تحت یک سامانه به صورت تحت وب و از راه دور کنترل نمود و ضمن پایش لحظه‌ای دما از هشدار‌های موجود به صورت آنلاین با خبر شد. ثبت و ذخیره اطلاعات دمایی به صورت تحت شبکه کاربر را قادر ساخته تا بدون مراجعه به محل نصب سنسورها کلیه اطلاعات دمایی را در هر بازه زمانی دلخواه به صورت در لحظه در ختیار داشته باشد.

محیط گرافیکی تحت شبکه

Untitled-2

ترموگراف برای مصارف صنعتی و آزمایشگاهی مناسب است. برای کاربردهایی چون دیتا سنترها و اتاق سرورها از محصولات مشابه استفاده می گردد. محصولات شرکت فراز شبکه کارنو در زمینه کنترل و پایش دما و رطوبت و همچنین هوشمند سازی اتاق سرور در زیر آورده شده است: